@ big mamas

Nu är jag hemma hos mamma tillsammans med mina kära bröder. Bebbe var lagom glad när han kom hit och såg att minime redan tagit deras dator och jag låg framför tvn. Men nu, helt plötsligt ändrades hans humör och han sitter nu och planerar min artonårsdag. Random kille min bror kan vara.. Idag har jag hunnit ta en liten tupplur framför tvn och ätit en piggelin. Tack vare att min käre far läser min blogg fick jag också en liten pizza hut pizza på vägen hem. Det var väldigt trevligt. Imorgon ska jag på tjejkväll på sjukan. Det är några sköterskor som fixat lite saker och det vore kul att träffa lite nytt folk så jag ska dit om jag orkar. Vi ska tydligen få håret fixat och bli sminkade. Hade kanske vart kul om man haft hår och om inte ögonfransarna och ögonbrynen ramlade så fort man kollade på dem. Men jag får göra det bästa av situationen. Fast jag tror bara att det är jag som fortfarande får kur av dem som kommer. Äsch, det blir bra. Skönt att hitta på något annat än att bara vara hemma eller på sjukan iaf. :)

Kommentarer
Postat av: marika

oj, vad okänsligt att säga att man ska få håret fixat! :)

2010-04-06 @ 22:58:46
URL: http://maikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0