Glad Påsk!!

Jajamensan, såhär ser jag ut just nu. I min rosa sjukhusmössa, gigantiska bulldog kinder från all kortison, knallröda kinder från allergin mot cytostatikan och självklart glasögonen så man inte ser hur lite ögonfransar och ögonbryn jag har kvar. Så här tunna har aldrig mina ögonbryn varit och tidigare har jag alltid haft turen att aldrig tappat ögonfransar. Nu ramlar det ögonfransar hela tiden och jag vågar knappt blinka för då har jag tre till i ögonen. Jag behöver iaf inte sminka kinderna röda om jag skulle få för mig att vara påskkärring. En fördel iaf. Men glad påsk på er alla!!

Kommentarer
Postat av: marika

du lyckas ju vara söt när du är på behandling! du skulle se hur jag såg ut liksom...

2010-04-07 @ 23:03:27
URL: http://maikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0