hej läkare med noll-koll!

Jävla läkare som inte kan lyssna då. Vad fan är det som är svårt med att fatta vad vi säger? Måste dom fråga samma saker tre gånger och ändå inte lyssna på svaret. Vad är dom ute efter egentligen? Som att jag skulle ändra mina svar bara för att dom frågar igen och att det svaret skulle passa dom bättre? Efter operationen av lungan ville dom inte ge mig morfin alls. Nu vill dom bara ge mig morfin och strunta i orsaken till varför jag har ont. Snart drar jag helt seriöst här ifrån. Pallar inte med all jävla noll-koll personal.

Kommentarer
Postat av: monica klinga

Så är det med sjukvarden.Man ska ha koll på allting själv.Hoppas att du blir bättre snart.

2010-04-12 @ 19:10:41
Postat av: Anonym

Hej!



Håll ut! Jag hoppas att du snart kan komma tillbaka till oss i klassen. Allt måste bara bli bättre!!!!

Doris

2010-04-12 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0