kur 4, dag 3

Här är allt precis som vanligt. Jag nyser, hickar och springer på toa. Pumpen piper, eller nej den tjuter. Snart ska mormor komma hit och så ska vi äta påsklunch. Jisses vad jag börjar tröttna på det här stället nu. Det känns verkligen som jag vart här i fyra nätter och att det bara är en kort liten natt kvar. Men nää, självklart har inte ens hälften gått av kuren. Surt som fan. Förresten har jag kommit på att kurerna är värre än biverkningarna. Har alltid trott det var tvärtom den här sjukling omgången. Fast så illa som jag mår och har mått den här kuren har jag inte gjort tidigare av den här cytostatikan. Men min kropp börjar väl tröttna. Nu tjuter helvetet igen och första dosen cytostatika är avklarad.

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej :-)



Fin mössa... Har du ingen påskmössa? :-P



Puss

2010-04-02 @ 14:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0