sövas om en timme

Om en timme är jag planerad på op. Då ska jag sövas men vi vet fortfarande inte exakt vad som göras, bara att "dom ska kolla lite". Och vad fan händer om "dom hittar lite" då? Det vet vi inte alls. Och på en timme ska min antibiotika bli klar, få mer trombocyter och hinna duscha med hibbohoppskrubben. För övrigt så tror jag att jag kommer spy för första gången på flera år idag. Anledning- jag är sjukt törstig, har inte ätit sen igår, mår redan illa, får massor antibiotika, ska få trombocyter och självklart pga all jävla ketogan jag får. Och sist men inte minst så mår jag riktigt illa av att sövas rent allmänt. Det känns inge bra. Juste! feber har jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0