tråkar

Nu har jag och mamma vart uppe och gått en timme ungefär. Dvs, kutat runt hela sjukhuset och suttit lite i barncaféet. Det suger att det inte finns någonting alls att göra här. Dom borde öppna lite affärer och grejer här. Det fanns en liten affär här förut men den stängdes. Fast efter våran lilla promenad känns saker lite bättre och nu när jag också ätit lite tonfisksallad känns det tom ännu bättre ändå. Alltid när jag har kur får jag värsta suget efter grönsaker. Grönsaker och frukt är fan godare än godis. Men nu har jag tråkigt igen och fast klockan är snart sex känns det som om den skulle vara två. Klockan har fan vart två hela dagen ju!
Längtar efter våren och en varm sommar! Bilden fick hänga på bara för att den är så jävla random.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej på dig! Vilka snygga fötter!!!!Kul att du är ute och rör på dig.Snart är du 18 och då vet man aldrig vad som händer!!!!!När blir festen?!!!!!!

Doris

2010-04-02 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0