April 11, 2010

Det tog ÅTTA timmar att få blodet, två jävla påsar. Det är så äckligt att se hur blodet bara åker in i en. Jag hatar det verkligen. Nu gjorde jag precis ultraljudet också men det visade inte heller någonting. Hatar när man inte vet orsaken. Dessutom så spillde sköterskan ner hela mitt vita linne med stora blodfläckar och min alldeles nya tjocktröja fick sig också en dusch. Fan vad sur jag va på personalen inatt också. Seriöst jag var så sjukt nära att bara slå till någon. Dom fattade verkligen ingenting. Tillslut sade jag att jag hade så ont som 8-9 på smärtskalan och då fattade dom äntligen. Läkarna har fortfarande ingen plan på vad som ska göras, men det är väl bara att hoppas på att vad det än är att all antibiotika hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0