Aug. 13, 2010

Idag var mamma och jag som sagt på sjukhuset för röntgen av benet och lungorna. Det blev inget ultraljud, det verkade felbeställt av någon anledning. Dessutom så skrevs vi upp på telefontiden så en läkare ringer när dom får tid. Efter lite om och men från läkaren men med en mamma som stog på sig så blir det ingen spruta den här veckan eftersom jag mådde så dåligt sist. Mamma ville inte att jag skulle ta den utan nya blodprov. I övrigt så har jag sovit en timme på dagen. Fan asbra för att vara mig. Brukar inte kunna somna på dagen annars. På måndag ska jag övningsköra på bilskolan igen så jag hoppas att jag kan släpa med pappa ut för att åka lite innan des... Läraren kommer tvinga mig att köra in på parkeringen nästa gång :O. Okej att köra på vägarna, men fan inte på en instängd parkering. HU! Sen börjar skolan snart igen också. Lite ångest där med asså. Har inte alls hunnit med så mycket skola som jag hade önskat. Visst knappt nåt men jag skyller på sprutorna, okej!? Nej men faktiskt så när jag inte har varit sjuk eller trött av dom så har jag ju velat göra annat och leva lite. Men nu till hösten är det jag som sköter mig och leker lite duktig.

Kommentarer
Postat av: Doris





Hej!

Roligt att du kom i väg på lite semester. Hoppas vi ses snart i skolan!

Doris

2010-08-13 @ 21:31:10
Postat av: Linnéa

sv: va kul att du gillade min blogg :)

allt är bara bra med mig :)

Är det dom där interferonsprutorna som du mår dåligt av?

2010-08-13 @ 21:57:50
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0