Aug. 15, 2010

Nu börjar jag faktiskt längta lite tills skolan börjar. För nu är det liksom bara som att jag sitter och väntar på att allt ska dra igång igen. Speciellt när jag vet hur jävla mycket jag har att göra när skolan väl börjar. Sen kommer jag på hur jävla kasst terminen slutade och jag vet inte riktigt vad jag vill längre. Förut var skolan liksom lite som en frizon där jag fick göra det jag ville och det var upp till mig hur saker blev, tvärt om mot hur det var på sjukhuset där alla andra bestämde över mig. Nåt annat som gör mig total galen är att mitt ben har börjat göra sjukt ont igen. Nedre snittet på benet som vanligt. När fan ska det sluta bråka!? Dessutom drömmer jag varje natt att jag måste akutoperera ut porten. Typ att den vänder sig och lägger sig på sidan och går ut huden igen. Fyfan vad äckligt. Men jag vill få ut den så fort som möjligt!! Speciellt nu när jag har ont av den och man ser den.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: okej, jobbigt :(

2010-08-15 @ 17:53:05
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0