schemat uppe, tyvärr.

Sämsta schemat jag någonsin sett. Hoppas verkligen inte att jag alla har alla lektioner. Då är jag lite körd måste jag erkänna. Men vad fan är PersDa och elevtid? Aldrig hört talas om. Nu ångrar jag att jag kollade schemat. Så ska man bara hitta stunder då jag kan ta igen gamla saker också... Förra årets schema var asbra. Det får vi tydligen ta igen nu.

Nu när jag kollar schema igen ser jag att det kanske inte är såå hemskt. Okej, tisdagar blir inte kul! Börja åtta och slutar halv fem. Hu! Men måndagar blir nog okej och skrattade lite åt att vi har kvar dubbeldoris på måndagar innan lunch.

Kommentarer
Postat av: maria

hallå, du går i tvåan, det är alltid värst ;)

2010-08-23 @ 15:46:35
URL: http://maaariass.blogg.se/
Postat av: Doris

Hej!



Det ska bli kul att se dig och de andra i klassen efter sommaren! Kram! Doris

2010-08-23 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0