tredje gången gillt

AAAAAAAAAAAAJ, min kropp! Ryggen gör fan för ont att ligga kvar i sängen. Halsen och öronen känner jag för att ge bort till nån behövande. Att ta den där jävla sprutan igår va ju inte det lättaste heller. Först övningskörde jag från pappa till mamma (på gudöbroleden och allt). Sen hos mamma skulle jag ta sprutan, men ingen av de två pennorna som fanns kvar fungerade!! Så efter några töntiga samtal till sjukhuset fick jag tvinga med pappa till schele och hämta ut nya pennor. När jag väl hade fått dom nya pennorna gick det mycket bättre att ta. Tyvärr så tvingade jag minime att kolla på när jag tog sprutan eftersom han verkade tycka att det var läskigt. Så självklart svider det som satan just den gången haha.
inte direkt en smickrande bild på mitt genomskinligt vita ben, men det är verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0