Dec. 22, 2010

Hej!
Igår var det en riktig heldag med mys. Sov över hos emma med resten av crewet. Idag var det julavslutning och nu sitter jag hemma hos mamma och ska snart åka till sjukhuset. Dom här dagarna som varit nu har varit så totalt fullpackade med saker att göra. Inte är jag nervös över sjukan heller. Ska få min "dom" idag. Klockan två kommer jag nog att skaka. Vill verkligen att allt ska vara bra. Strålningen måste haft effekt. Det måste vara så. Fast jag har försökt ställa in mig på att jag kommer behöva operation. Att jag kommer missa nästa termin också. Att jag inte kommer få vara med mina fina vänner på länge. Sen efter beskedet ska familjen till mormor. Förra året åkte jag direkt till lille-julafton från en kur. Kommer ihåg att jag inte sett minime på flera veckor och att han såg så stor ut helt plötsligt. Jag orkade knappt sitta upp den kvällen. Jag vill inte ha det så igen. Jag vill vara frisk.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Jag håller tummarna att strålningen gett resultatet vi alla vill ha!!!!

Kram Britt-Marie

2010-12-22 @ 12:21:40
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna att strålningen gett resultatet vi alla vill ha!!!!

Kram Britt-Marie

2010-12-22 @ 12:22:25
Postat av: Linnéa

2010-12-22 @ 12:49:17
Postat av: Linnéa

oj blev nå fel med förra komentaren :p

men håller verkligen tummarna över att strålningen hjälpt!!

2010-12-22 @ 12:50:12
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Håller alla tummar jag kan för att du får det svar vi alla önskar dig. Kram Britt-Marie

2010-12-22 @ 20:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0