26/2

Gårdagen spenderades halvtid hemma!! Äntligen. Dock gick mycket av den tiden åt att sova. Men kvällen var jättemysig. Mamma, Minime (Alex) och jag kollade på några inspelade avsnitt av Boston Legal. Som annars går på fyran på fredagkvällarna. Väldigt rolig serie! Som Alex sa "det blev trevligt med fredagsmys iaf." Jag håller helt klart med honom. Gick och lade mig vid elva och då höll jag redan på att somna i soffan innan dess. Tror faktiskt jag sov mer än jag var vaken igår.. Hoppas verkligen jag kan börja trappa ner medicinerna så snart som möjligt. Det är sjukt många jag tar. Speciellt på morgonen. Kan fota imorn så får ni se!!
Varför tycker folk att vi är lika?! haha Minime har faktiskt min blogg som startsida till internet hos pappa. Gissa om han blir förvånad när han ser det här.. hehe

Kommentarer
Postat av: Sussi

I luv minime,saa sot!

2010-02-27 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0