7/2

Idag fyller bebbe 15 år! Grattis till honom. Min present, som han dock inte fått än, är totalt ägande. Bilder på det sen moahaha. Imorgon får jag veta om det blir operation eller inte på tisdag. Har inte varit nervös förren nu. Och självklart börjar Ebbas och min låt spela just då. Sorgligt.
Imorgon ska jag också:
  • Vara på sjukan 7.30 för blodprov
  • Leka lite cool i skolan
  • Plugga
  • Packa?
  • Läggas in?
Egentligen vet jag inte om jag vill att operationen ska bli av på tisdag. Det känns inte så seriöst om jag inte får veta hur det blir förren kvällen innan. Men klart att jag vill ha den gjord så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Martina Björnson

Se nu till att få skiten gjort...så du kan tillfriskna och komma tillbaka till skolan och ditt liv. Du har uppenbarligen inte tid att vara sjuk och det låter så himla bra om det blir av på tisdag. Jag håller mina tummar och hoppas att det kommer gå alldeles utmärkt. Du är en rocker tjejen! Kram

2010-02-07 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0