nervös

Det känns som om jag ska börja på en ny skola. Lite pirrigt men ändå riktigt nervöst. När man inte vet om det nervösa är positivt eller negativt. Ena stunden är jag så nervös att jag mår illa. Nästa tänker jag inte alls på det eller är helt lugn inför det. Men snart ska jag till skolan. Det känns också nervöst. Varför vet jag inte. Kanske för att det är sista gången på länge jag är i skolan. Det måste bli en bra dag idag liksom. Vid den här tiden imorgon är jag antingen påväg till thorax eller kanske redan är där. Det känns fortfarande inte verkligt.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas att du hade en bra dag med 93orna i skolan!

Jag skulle oxa vara skit nervos,forsok att vara i "nuet"!

Pussar och kramar i massor!

2010-02-02 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0