thorax operation

Jag är förkyld. Så det blev ingen skola för mig idag. Jag hatar det för att det är på onsdag som jag läggs in. Då har jag bara imorgon på mig att gå till skolan och träffa alla en sista gång innan typ vecka 10!? Det är snart dags för operationen alltså. Inläggning om två dagar.
I övermorgon. Så sjukt kort tid kvar. Igår pratade jag och Julia om att tre dagar lät verkligen som mycket kortare tid än fyra dagar. Nu är det en dag till mindre. Operation om tre dagar, inläggning om fyra dagar. Just nu känns det som att jag bara vill vänta en vecka till. Så att jag hinner göra allt som jag egentligen vill hinna innan operationen. Att det fanns mer tid. Två dagar är ingenting. Egentligen är det bara en fri dag kvar, tisdag. Sedan vet jag inte vad som kommer att hända mer än att jag läggs in på onsdag och sedan operation torsdag. Bland det värsta jag vet är att inte veta vad som kommer att hända.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Fetisdagsbulle....,vilken underbar dag att vara ledig!

LEV I NUET!

Jag alskar dig i massor!!!

2010-02-01 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0