tisdag?

På måndag ska jag ta blodprover för att se om jag kan opereras på tisdag. Jag får inte veta hur det blir förrens måndag eftermiddag. Det blir sjuktjobbigt att inte få veta innan. Även fast blodvärdena är bra är det inte säkert att thorax har plats. Då blir det inget då heller. Shit vad jobbigt, kan dom liksom inte fixa plats även fast dom inte vet? För proverna lär ju ha gått upp till på måndag. Men nu har jag helgen på mig att ha kul. Förresten kommer jag inte vara nyopererad på bebbes födelsedag, grattis! Men när jag opereras kommer det vara mindre än två månader till jag fyller år och då kommer jag nog inte va läkt än när jag fyller, fan!!

Kommentarer
Postat av: Marianne Björnsdotter

frustrerande... men det har väl någon mening det också. Inte kul att bara gå och vänta. Du verkar ha många bra kompisar - hoppas de gör din dag!

Kram,

pappas moster M

2010-02-04 @ 18:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0