7/1

På "morgonen" såg jag och Bebbe på en skräckfilm. Den sög. Sedan ringde jag Julius vid halv två för att vi hade bestämt att vi skullle åka till stan vid typ ett och hon skulle ringa när hon vaknade. När jag ringde låg hon fortfarande och sov. Helt galet. Men sedan åkte vi till stan och hade det kul. Båda köpte lite saker och sedan åkte vi åt varsitt håll. Jag bestämde mig för att åka till mamma och hälsa på Carro lite. Det var jättemysigt. Har inte träffat henne på snart en vecka tror jag. Det är så gulligt för hon blir så glad när jag kommer. Jag kom väl till mamma vid halv sju och kom hem till pappa sen vid tjugo över tio så jag var där ett tag iaf. Jag känner mig jättepigg nu. Nästan normal men det är lite jobbigt att stå upp länge och så. Eftersom jag inte går så mycket och så nu har jag börjat få ont i benet som är opererat. (Där cancern satt sist). Så mycket som jag gjort idag har jag inte gjort på länge. Men det var riktigt kul. Fast jag kommer nog vara ganska trött imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0