feber!!

Jävla skit också!! Jag trodde faran var över och har planeerat massa saker i helgen. Bara därför får jag såklart feber nu. 38.2. Pappa har ringt sjukhuset och nu väntar vi på att dom ska ringa tillbaka med besked om vad vi ska göra. Känns så otroligt irriterande när jag planerat massa saker. Förra gången jag va sjuk så fick jag feber precis på timmen. Jag visste vilken dag och tom vilken timme jag skulle få feber på. Nu har det gått tre dagar sedan jag "skulle" blivit sjuk så jag hade helt gett upp tanken om att jag skulle kunna få feber nu. Ännu mer irriterande eftersom jag är så pigg ändå. Fast nu känner jag mig väldigt yr av febern. Jag trodde verkligen att jag inte skulle bli sjuk den här gången. Men nu är det troligtvis sjukan som gäller. Hoppas jag slipper rabiesavd. På Q84 kan man laga sin egen mat och det är mycket bättre. Eftersom jag är vegetarian finns det typ tre olika saker att välja mellan på rabies. Inte speciellt kul om man ligger inne en vecka. Jag måste vara frisk till nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0