kuren framflyttad

Imorse fick vi veta att kuren är framflyttad. Tills när vet vi inte utan vi ska ta prover på söndag för ev. kurstart på måndag. Mitt neutrofila blodvärde ligger kvar lågt, på 0.2. Det måste som sagt vara 1 för kurstart. Så det är inte speciellt troligt att det blir på måndag heller. Hoppas inte för då hinner jag gå skolan lite innan kuren börjar. Det känns lite jobbigt att det inte blev kur imorgon. Jag var helt inställd på att det skulle bli av. Läkaren lät så övertygad att blodvärderna skulle hinna gå upp. Speciellt jobbigt känns det att det är sista kuren innan operationen så jag ville verkligen ha den gjord. Nu är jag tillbaka på det där irriterande att aldrig veta vad som kommer hända och när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0