sjukhuset

Nu bär det snart av mot sjukan. Så först måste jag kolla igenom vad som finns i sjukhusväskan och fan också! Måste väl emla porten också. Men det väntar jag med tills mamma ringer tilllbaka om vad sjukhuset sa. Jag hatar numera att packa. Jippi, så måste jag sitta på akuten och vänta sen också. Åh nej!! Jag måste ha sånt där jävla sjukhusband. Förut behövde vi Q84 barn bara ha det under op. men nu har dom ändrat att man alltid måste ha det när man är inlagd. Sjukhusband och sån där jävla operationsskjorta är det värsta jag vet. Jag sätter alltid på mig dom precis innan operation. Förstår inte hur folk kan gå runt i dom på sjukhuset!? På KS är det alltid massa folk som står med dom på sig i entrén. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0