sjukt taggad!!

Jag hade skrivit värsta inlägget och precis när jag skulle publicera försvann hela skiten. Men som jag hann skriva i det opublicerade inlägget så ska inget få förstöra den här skoldagen! Har tom ätit frukost och druckit o´boy! Sjukt gott ju. Imorse studsade jag upp ur sängen. Lite konstigt då jag bara sovit tre timmar inatt. Tro mig, droppet finns kvar i kroppen än. Men sedan så vet jag inte varför jag gick upp så sjukt tidigt. Inte så att jag har nåt hår att fixa. Hehe. Men nu måste jag nog skynda lite iaf om jag ska hinna med bussen som går 07.34. :D Fan vad lycklig jag är. - Jag ska åka buss till skolan. Känner mig lite efterbliven nu men jag är glad över det påriktigt. Så Julia och Ebba om nu inte står ut med att jag älskar skolan, så come on! Jag står pall en hel del idag!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad otroligt stark du ar!!!!Hur gick det????Skriv,skriv,skriv om du orkar,saa nyfiken!

2010-01-18 @ 16:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0