skola imorgon!

Shit! Jag ska till skolan imorgon. Vet inte hur det kommer gå. Ser ju inte så mycket och kan inte ens koncentrera mig på ett halvtimmes tv program. Hur ska jag då kunna fokusera i skolan. På saker som jag inte kan ett piss om. Men det måste gå bra. Klockan två kommer en som heter Margareta från sjukhuset till skolan. Vi ska ha ett möte med lärarna det känns faktiskt riktigt bra. Hon hälsade på under förra kuren så pratade vi om vad som skulle tas upp och sådant. Det verkar bli asbra, speciellt eftersom jag nu får bestämma lite själv, haha. Men däremot känns det lite värre att vara i skolan från åtta på morgonen till kanske halv tre. Det kommer bli jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tuffaste kravet kommer från dej själv. Njut av dagen, sällskapet och var stolt att du är där fast du har det jobbigt.



Puss

2010-01-17 @ 18:04:02
Postat av: Doris

Hej!



Vad roligt att få träffa dig i morgon!!!!!

Doris

2010-01-17 @ 18:56:32
Postat av: mikkis

vad roligt att du får komma till skolan :D

2010-01-17 @ 20:03:29
Postat av: Martina Björnson

Lyssna på din kloka pappa...hoppas att skolan har gått bra i dag Stor kram

2010-01-18 @ 19:05:12
Postat av: Martina Björnson

Lyssna på din kloka pappa...hoppas att skolan har gått bra i dag Stor kram

2010-01-18 @ 19:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0