taggad på skolan men nej..

Fan vad taggad jag var på att börja skolan igen imorgon. Trodde aldrig att dom neutrofila skulle gå från 0.2 till 1.3 på några dagar. Så jag var helt beredd på att gå till skolan imorgon. Men nej, just då vill min kropp bli frisk. När ska jag få bestämma? Jag vill gå i skolan! Iaf en dag innan kuren börjar. Trots det har dagen varit ganska bra. Började med att jag gick upp tio i nio för att åka till sjukan, inte så bra. Men sedan kom vi hem och åt lunch. Efter det tvingade jag iväg pappa för att övningsköra. Bebbe följde också med och satt där bak och åt godis(?!). I början gick det så jävla dåligt men sedan gick det bara bättre och bättre tillslut gick det asbra!! Att köra är så kul! Typ det roligaste jag vet. Ska tänka på det nu ist för att tänka på allt jävla dropp jag kommer få imorgon. Helvete.

Kommentarer
Postat av: Martina Björnson

Pillan, vet du vad min pappa gjorde när vi skulle börja övningsköra.Han tog mig ut på en tom parkeringplats stor som en fotbollsplan. Jag fick sätta mig framför ratten och så sa han:"Nu kan du köra!"...Jag: "VA?" Han:"Ja lägg i ettan och kör"JAG:"Eh va? Hur lägger man i den" Han tittar på mig och suckade. Sedan bokade han in mig på körskola. Men hur tänkte han?!!! ATt jag skulle kunna köra bilen innan jag lärt mig?! Haha! Han är lika tålmodig och pedagogisk som en sten. Men han är grym på att laga köttbullar. :)Kan inte vara bra på allt. Jag är glad att du har funnit något som är så skoj att köra bil...jag längtar tills den dagen du själv får köra för första ggn! DET är den coolaste upplevelsen!Kram kram

2010-01-10 @ 20:21:36
Postat av: Martina Björnson

Pillan, vet du vad min pappa gjorde när vi skulle börja övningsköra.Han tog mig ut på en tom parkeringplats stor som en fotbollsplan. Jag fick sätta mig framför ratten och så sa han:"Nu kan du köra!"...Jag: "VA?" Han:"Ja lägg i ettan och kör"JAG:"Eh va? Hur lägger man i den" Han tittar på mig och suckade. Sedan bokade han in mig på körskola. Men hur tänkte han?!!! ATt jag skulle kunna köra bilen innan jag lärt mig?! Haha! Han är lika tålmodig och pedagogisk som en sten. Men han är grym på att laga köttbullar. :)Kan inte vara bra på allt. Jag är glad att du har funnit något som är så skoj att köra bil...jag längtar tills den dagen du själv får köra för första ggn! DET är den coolaste upplevelsen!Kram kram

2010-01-10 @ 20:50:47
Postat av: Martina Björnson

Pillan, vet du vad min pappa gjorde när vi skulle börja övningsköra.Han tog mig ut på en tom parkeringplats stor som en fotbollsplan. Jag fick sätta mig framför ratten och så sa han:"Nu kan du köra!"...Jag: "VA?" Han:"Ja lägg i ettan och kör"JAG:"Eh va? Hur lägger man i den" Han tittar på mig och suckade. Sedan bokade han in mig på körskola. Men hur tänkte han?!!! ATt jag skulle kunna köra bilen innan jag lärt mig?! Haha! Han är lika tålmodig och pedagogisk som en sten. Men han är grym på att laga köttbullar. :)Kan inte vara bra på allt. Jag är glad att du har funnit något som är så skoj att köra bil...jag längtar tills den dagen du själv får köra för första ggn! DET är den coolaste upplevelsen!Kram kram

2010-01-10 @ 20:58:30
Postat av: Martina Björnson

Det var inte mitt fel!! Tre inlägg...det är datorns jävla fel...allt knasar idag!!Grrr

2010-01-10 @ 21:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0