Juli 10, 2010

Idag har jag haft riktigt ont i magmunnen hela dagen. Jag tar mediciner för det som hjälper asmycket. (Tar dubbelt av den högsta dosen). Men inte nu. I övrigt har jag övningskört, inte på bara bilprovning den här gången utan på riktiga gator. :O haha. Sen pluggade jag fysik också. Riktigt kul var det när det gick bra. Känner mig fortfarande lite dålig från sprutan och hade tom feber igår kväll. Konstigt att den kom så sent. Idag är det också två månader sedan jag avslutade sista kuren. Trots det så har jag mindre hår än jag hade för en månad sen. Pga interferonet tappar jag hur mycket hår som helst. Desutom har ögonfransarna slutat växa. Frustrerande var ordet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

läser du nån blogg om nån annan tonåring som har/har haft cancer? Kan du länka isf,:)

2010-07-10 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0