Juli 20, 2010

Nu borde jag skriva att jag tagit blodproverna inför imorgon. Men icke. Tack vare att vård centralen precis (med fem minuter) hade stängt för lunch. Fast hon som tar proven fortfarande var kvar där kunde hon inte klämma in mig innan. Mitt lilla dilemma var att det var fastande prover och jag var redan helt svag i kroppen för att jag inte fått äta. Därför hade jag ingen lust att sitta där i nästan en timme. Så imorgon ska jag till Astrid Lindgren för att ta prover vid tolv och sen vänta där till två för att se om dom kan peta in mig för att ta sprutan. :D Själv dessutom. Inte så grymt kul. Nästan halva veckan blir förstörd tack vare dom här jävla sprutorna. Tisdag, onsdag, torsdag och sen fredag är jag fortfarande svag. Asså så kan jag inte ha det nu när jag ska vara "frisk". Om det inte blir bättre snart måste jag fan sluta med dom. Om det bara var att ta en spruta själv hemma som jag trodde det var och utan biverkningar, som jag fick höra innan, så hade det inte vart några problem alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0