Juli 21, 2010

Idag var det upp och iväg vid halv elva för att åka till sjukhuset. Ebba var snäll och följde med. Allt gick bra och nu har jag dosen 0.4. Tog som vanligt sprutan själv och blandade allt grejsilimojs. Den här gången tog det bara några sekunder men det var sista gången jag ska blanda allt själv. Nu har jag hämtat ut nytt Pegintron som ska vara som en penna. Kanske liknande som diabitiker tar? Så nästa gång ska jag också till sjukhuset och ta eftersom det är nytt sätt att ta sprutan. Efter det ska jag nog fixa det själv, skönt! Men vi får se om jag ska ta sprutan även utomlands eftersom jag mår dåligt av den. Isf väntar jag nog hellre till dagen därpå när vi är hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0