Juli 27, 2010

Idag har jag redan varit och tagit blodprov och dessutom övningskört för första gången på trafikskola. Han sade att jag rattade som en gammal gråhårig tant. Förutom det klagade han på att jag kollade på växeln hela tiden. Men det visste jag redan att han skulle klaga på. Annars gick det bra. Så inget mirakel proffs på att köra bil är jag heller. Börjar undra vad min grej är liksom. Kanske att vara rolig (där fick jag till det va?). Nu måste jag packa för att åka till enköping imorn efter sprutan och senare idag träffa lille Julius och äta middag med henne när hon jobbat klart.
ännu en random bild. denna gång från vägen till Las Vegas.

Kommentarer
Postat av: pappi

Inte många hade klarat av det du har varit med om... Du är grymt stark!!!! Du är är vinnare och bra på allt.

2010-07-27 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0