innan sövningen

Som jag skrev förut så skulle jag varit vaken när jag fick epiduralen. Men det var jag inte. Jag fick heller inte veta när jag skulle sövas. Det säger narkossköterskan alltid till innan annars. Så när jag vaknade efter operationen trodde jag att den inte var gjord. När jag sedan fick veta att den visst var avklarad kände jag mig otroligt lurad. Allt kändes bara helt fel. Även fast jag hade jätteont efter så glömde jag ibland fortfarande bort att den var gjord trots allt. Jag tror att kroppen och hjärnan behöver tid för att vänja sig vid det som ska hända. Så man kan förbereda sig på bästa sätt. Det kändes extra jobbigt eftersom jag fått information som inte stämde. Allt blev bara helt fel.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Fan, va taskigt och dalig stil.....Hoppas att du mar battre och battre varje dag!Alskar dig!

2010-03-04 @ 02:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0