kvar på Q62

Jag är fortfarande kvar här och har fortfarande feber. Nu har jag haft feber sedan i måndags vilket börjar bli väldigt frustrerande. Alvedon hjälper för ett litet tag men så fort jag slutar ta den går tempen upp igen. Igår gick den upp till 39 fast jag hade haft alvedon i några timmar. Det betyder att all jävla antibiotika inte hjälper. Men nu börjar blodvärdena gå upp iaf vilket är riktigt skönt! Jag slapp nog blod för den här gången då hemoglobinet är uppe i 80 igen. Men fan vad jag fryser och har ont i kroppen! Magen gör bara ondare varje gång jag får antibiotika och nu har jag fått tre stycken olika antibiotika i snart ett dygn. Hoppas att den nyaste börjar verka snart så vi får byta till ett annat lite lättare antibiotika som man inte behöver lika ofta. Då kan SABH komma hem till en och ge medicin. SABH är barnsjukvård i hemmet. Jättebra ibland och ibland helt värdelöst. Men oftast så skönt att få komma hem när allt man behöver är antibiotika två ggr om dagen. Känns väldigt onödigt att ligga inne för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0