Mars 21, 2010

Jävligt skumt att känna vårkänslor när det snöar lika mycket som det borde göra på julafton. Hur som så längtar jag efter våren så hårt. Jag har fortfarande inte vart feberfri mer än ett dygn eftersom jag fick feber inatt. Nu har jag bara frusit sjukt mycket hela dagen. Det finns fortfarande inte ett piss att göra. Det är tom besöksförbud för syskon. Det är riktigt stor skillnad mot Q84 där dom vill att man ska ha besök. Jag kan också meddela att tvn fortfarande inte stängts av. Imorgon har jag vart här i en vecka vilket innebär att nålen suttit lika länge. Efter en vecka måste den bytas. Kul, riktigt kul, att behöva sätta ny nål på en gång. För övrigt har min vecka på sjukan set ut så här: Frusit, svettats, frusit, svettats som en gris, frisit, svettats, feberfrossa, nästan flutit bort och sedan frusit lite mer. Samma sak varje dag. Kan bli lite förutsägbart i längden dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0