Mars 26, 2010

Fortfarande feber och CRP värdet har gått upp med 100 på en natt. Det ska egentligen vara runt tre. Så nu är det över 150 igen. Det betyder att jag kanske måste åka in i natt om jag får högre feber. Nu är den väldigt hög, tyvärr. Men vi väntar lite och ser. Nu har jag haft feber i över tio dagar och ingenting hjälper. Nu är tom mina vita blodvärden helt normala och jag borde kunna ta hand om infektionen eller vad det är själv. Det helt sjuka som jag blir riktigt arg på är att läkarna ville starta kur igår. Och nu ska en läkare kontakta infektionsläkare imorgon. Fyfan vad läkarna säger emot sig själva hela tiden. Tex sa samma läkare först till en sköterska vi pratade med att jag skulle ta panodil och sedan när mamma pratade direkt med honom skulle jag inte ta det. Bestäm er för-i-helvete!! Hur fan skulle jag kunna haft kur om jag fortfarande har feber varje dag och dom egentligen vill lägga in mig för infektion... Det jag blir otroligt arg och ledsen över är att samma läkare pratade om att det kanske finns bakterier i porten. Vadå? Så dom tänker kanske ge mig en fjärde port!? NEEEEJ!! Det går inte. Och sedan så har jag ett synnervs fel från förra omgången jag var sjuk. Vilket innebär att jag kan bli blind på höger öga. Kul det med. Om någon som haft osteosarkom och behandlats klart, har ni fått någon biverkan som kommit på sikt? Själv har jag tydligen synfelet och låga njurvärden.

Kommentarer
Postat av: Doris

Hej!

Hoppas du får bra besked i morgon! Stå på dig!!!

Kramar i massor!!! Doris

2010-03-26 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0