Mars 28, 2010

Imorgon skulle jag egentligen starta kur. Men nu verkar det inte så längre. Dels för att febern fortfarande är kvar och inte ens läkaren vi pratade med ville starta kur pga mina dåliga njurvärden. Som ändå blivit bättre sedan i torsdags när man ville starta kur. Jag fattar inte alls hur dom tänker. Om dom ens nu tänker dvs.. Det känns inte som dom gör det speciellt ofta. Vi har inte fått något svar på blododlingen av porten och tills dess så ska jag helst inte använda porten. Yeey för mig. Men trots det så sitter nålen kvar pga en SABH sköterska som av någon anledning inte ville ta bort den fast läkaren sagt att hon skulle. Som vanligt får man inte veta ett piss känns det som. Fast nu vet inte ens läkarna hur det kommer bli. Vi får veta mer imorgon när morgonronden på Q84 är gjord. Det enda vi har ordinerat från läkare nu är att jag inte får ta panodil och om jag får feber måste vi åka in till jävla akuten på astrid som inte vet någonting. Nu måste jag tydligen ta tempen och kvällsmedicinerna. Jösses vilken tur jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0