Mars 3, 2010

Idag var jag och mamma på sjukhuset och gjorde njurfunktionstestet. Det gick jättebra och vi slapp vänta så länge innan jag fick nålen satt. Vi fick tom vara på avd den här gången för att mottagningen inte hade tillräckligt med personal. Så nu fick vi ett rum på avd ist för att vara på mottagningen. På mottagningen har man förövrigt har en utsikt över en kyrkogård och motorväg. Imorgon ska jag och mamma vara på sjukhuset vid tio för att få kur. Det känns helt okej och det ska bli skönt att ha gjort 3/5 kurer. Då känns det nog mer som att allt har ett slut. Till nästa operation iaf.
Idag tänkte jag faktiskt plugga lite för första gången sedan operationsdagen. (Jo, jag gjorde matte precis innan operationen faktiskt haha.) Efter det har jag känt mig för påverkad av medicinerna jag tar för smärtan, men nu är jag redo! ;) Och såklart packa inför morgondagen. Det är inte lätt att packa inför fem dagar när man inte vet vad man kommer att behöva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0