med lite tveksamhet

Den senaste veckan har jag funderat över om jag verkligen hör hemma på natur. Allt går så jävla snabbt ibland. Speciellt eftersom jag oftast inte gör någonting. Tänkte på att jag kanske borde byta och såna saker. Fast jag visste inte alls till vad. Så kommer jag på mig själv att kolla på discovery science på tv. Det handlar om hur apple tog fram iPod. Det låter sjukt tråkigt men ändå kollade jag på det och tyckte det var riktigt intressant. Kanske är jag på rätt ställe ändå? Det är ju det här jag tycker är kul. Så istället för att byta mailar jag nu SYV och väljer äntligen valen som skulle vart gjorda i februari. Det blir natur/miljö som det var meningen från början och psykologi som indviduella. Så blir det. Men det är nog bäst jag gör det nu innan jag kommer på nåt annat. Det här är för övrigt inlägg nummer 200.

Kommentarer
Postat av: sussi

Grattis till bade inlagg 200 och dit val om vad du vill studera!Stolt over dig som kampar pa!P&K

2010-03-19 @ 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0