påsk

Varför är det inte påsklov på påsken i år för? Det suger helt enkelt. Nu fyller jag år på påsklovet fast jag egentligen skulle kunnat gå till skolan då. Det vore riktigt kul ju! Men istället missar jag skola nu för kuren ooch nästa vecka för påsklovet. Hittils i år har jag firat allt på sjukhuset. Okej, inte för att så mycket hänt i år men nyårsafton och hela påsken blev och blir på sjukan. Fan vad äckligt, tänk hur många som kommer koka ägg i helgen, usch vad det kommer stinkaaaa!! Jag hatar ägg men älskar påsken. Påsken är fan bättre än julen, så är det bara. Kanske är jag lite partisk eftersom jag är ett påskbarn som föddes dagen innan skärtorsdag. Och förresten Emil som utnämnt sig själv till klassens skummaste kille: Det finns några stycken som du får bråka med om det priset skulle jag tro (;

Kommentarer
Postat av: Enhörninglover2

JAG har ett eget förslag om klassens skummaste kille! ;)

2010-03-31 @ 21:15:53
URL: http://vadfanskaminbloggheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0