Mars 29, 2010

För första gången på riktigt länge är jag nu hos pappa. Jag tror vi bara setts typ fem dagar på fem veckor. Otroligt nog fick jag aldrig feber igår kväll så vi slapp akuten. Förhoppningsvis får jag sova här inatt och kanske blir jag mirakulöst nog jättefrisk till imorgon så jag kan komma till skolan. Men det verkar nog lite omöjligt eftersom jag knappt orkar stå upp mer än två minuter. Fast iof kanske jag är tillräckligt frisk imorgon för att sätta igång med pluggandet igen. Jag har inte orkat göra någonting när jag haft feber. Så nu är jag ännu mer efter. Men jag ska nog komma ikapp på något sätt. Nu måste jag skriva en handlingslista till imorgon när jag äntligen ska få vara själv hemma för en dag. Ny kur är numera inplanerad till på onsdag. Vi får se hur det blir med den saken, men självklart vore det skönt att få den gjord. Speciellt eftersom det är den näst sista!!! Fan vad underbart. På onsdag är det den 31 mars. Då är det nio dagar till jag fyller år. Så om kuren skulle starta på onsdag så är det precis att jag får fira 18 årsdagen hemma. Jag har fortfarande inte hunnit köpa någon klänning men i värsta fall får jag skicka iväg mamma till stan och köpa flera stycken så jag får välja av dem haha. Så har vi fått lösa saker förut också.

Kommentarer
Postat av: Martina Björnson

Du måste ta en bild på din nya klänning sen! Jag hoppas att febern håller sig borta så du kan börja kuren på onsdag. Jag håller tummarna.



Kram

2010-03-29 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0