hemma från skolan

Fortfarande inte somnat tack och lov. Så ikväll slocknar jag nog vid sju. I skolan gjordes det inget speciellt. Självklart måste jag berätta vad vi fick till lunch!! Potatisbullar och blodpudding (heter det verkligen blodpudding? Det låter ju jätteskumt) eller soppa. Lite random maträtter att välja mellan om jag ska säga min mening. Men hellre det än den färdiga sjukhusmaten som jag lovar inte är ätbar. Eller vad sägs som potatis, kidneybönor, broccoli och blomkål. ENDAST! Inte speciellt lockande. Speciellt inte på nyårsafton. Efter skolan kom pappa och hämtade mig vilket var ganska nödvändigt om jag ska vara ärlig. Fast jag är riktigt glad att jag gick till skolan ändå och trotsade sömnen. Dessutom blir skolan roligare när man en ledtrådsbana av Alex i klassen. :) Har typ tio små lappar som leder vidare till olika saker i mitt skåp. Alla med läskiga ledtrådar. Idag kom vi tyvärr inte så långt för att Gabbe förstörde allt genom att inte vara närvarande. Men jag återkommer med ledtrådsletandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0