Maj 1, 2010

Imorse skulle jag haft min sista sovmorgon på länge men mamma kom och behövde mitt pass så det var bara att glömma, suck. Imorgon ska jag upp tidigt för att vara på lab vid tio och sedan på måndag sätter allt igång igen med att vara på sjukan åtta och sätta nål. Efter det sätter allt igång igen med dropp och att behöva springa och
kissa en gång i timmen på pottor. Inget att längta efter alltså. Nu åt jag precis en majskolv så saker känns lite bättre för nu iaf. Men fan vad sur jag kommer bli om mina blodvärden inte är bra. Jag måste bli klar med allt nu!! Orkar inte gå och vänta på sista kuren längre. Egentligen skulle den gjorts den 21 april tror jag det var tänkt. Sedan dess har jag haft flera start datum för kuren men fortfarande inte vart frisk vid dom tillfällena. Men nu så!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Kära Pernilla,



Tack för all upplysande information. Du skriver jättebra!



Du finns hela tiden i våra tankar och vi håller tummarna för att det ska gå bra med din sista kur.



Många kramar!

2010-05-01 @ 17:19:52
Postat av: sussi

Vad skont att det nastan ar klart:)Fira med en resa till Cali!P&K

2010-05-01 @ 18:10:19
Postat av: Doris

Hej!

Jag håller tummarna att allt går bra på måndag och att du snart är tillbaka hos oss i klassen!

Doris

2010-05-01 @ 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0