Maj 18, 2010

Idag var jag och tog blodprover Astrid Lindgren. Dom tog sköldkörtel prov också så det är bara att hoppas på att läkarna inte upptäckt nåt nytt fel. Det här sjukhusbesöket var det första av hur många som helst. Det kommer nog bli några besök i veckan framöver. Men bara jag slipper läggas in så är jag nöjd. På torsdag ska jag också gå på möte hos SYV för att prata om hur jag ska göra i sommar och sådant. Jag ska iaf gå kvar i min nuvarande klass, så mycket vet jag!! Trots att jag kommer få spendera hela sommaren med att plugga ikapp. Fast det kanske det är värt skulle jag tro. Idag gjorde resten av klassen och hela Sverige matte B, nationella. Det fanns ingen chans att jag skulle klara det då jag inte gjort någonting sedan februari och operationen. Och då hade jag aldrig ens vart med på någon genomgång. Men nu är det dags att sätta igång igen.

Kommentarer
Postat av: maria

jag kan hjälpa dig med matten :D

2010-05-18 @ 16:36:02
URL: http://maaariass.blogg.se/
Postat av: Doris

Hej!

Vilken fantastisk tjej du är! Du kommer att klara det du vill!! Doris

2010-05-18 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0