Maj 25, 2010

Idag hade jag tid hos ögonläkaren halv två så där har jag och mamma spenderat större delen av dagen. Det känns som att det mesta med den här dagen har vart helt misslyckat. Taxiresan dit var en mardröm och sen tog det över en timme inne hos läkaren pga mina små pupiller som inte ville bli fotade. Efter så åkte vi till stan en stund för att byta två av klänningarna jag köpte förut, knapparna var redan trasiga i affären men jag hade missat det.. Dessutom köpte jag sju nagellack haha. Som att dom 74st jag redan har inte är nog. Jag kan fortfarande knappt äta heller med alla blåsor. Men nu tror jag att dom äntligen börjar minska lite. Imorgon tvingar jag mig till skolan även om jag har 40 graders feber. Fan jag blir galen hemma. Förutom det så vill jag väldigt gärna veta vad enhörninglover2 (aka julia) gjort som hon inte vågar berätta för mig!!!! (fast jag har mina misstankar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0