Maj 27, 2010

Det blev skola idag men sen har jag inte gjort mycket mer för jag blev helt slut av att vara i skolan. Det bestämdes också hur jag ska göra med alla olika ämnen och så under sommaren. Hoppas bara att allt blir bra nu. Trots att jag borde börja bli bättre nu så har jag börjat tappa ögonfransar och ögonbryn igen. Hoppas bara att jag inte tappar alla, fyfan. På lördag ska pappa och minime åka till Turkiet och så ska Julia och jag bo i lägenheten själva. Det blir nog trevligt värre för vi har massa att prata om nu för tiden när vi inte setts på så länge. Random inlägg men jag har ont i huvudet och orkar inte koncentrera mig på nåt haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh, ska ni bo hos där.. men jag har ju hyrt ut den då...

2010-05-28 @ 13:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0