Maj 28, 2010

Idag har inte vart nån bra dag hittills. Men nu ska jag börja städa, äta och sen packa för att imorgon flytta till pappa och bo ensam, tjohoo! Eftersom jag har vart sjuk nu och har då alltid antingen mamma eller pappa med mig hela tiden (Förutom några nätter på vuxen) så är jag aldrig själv. Sen har jag två småbröder som också nästan alltid är hemma. Så det ska bli otroligt skönt att bo där själv en vecka. Okej visst Julia är där också men det är bara att tvinga in henne i garderoben eller nåt om jag vill vara själv. Nästa vecka har jag också två heldagar på sjukhuset att se fram emot. En av de dagarna är på mitt hatsjukhus huddinge. Jag gillar verkligen inte det stället och mår illa bara jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0