Maj 3, 2010

Idag var jag i skolan för första gången på länge, dubbeldoris och franska. Innan franskan fick jag en present av Alex i klassen, typ som en skattjakt, till sist var det ett mattetal. Vilket var väldigt läskigt för Anton ville lösa det på ett heeelt annat sätt än mig. På franskan var jag ganska mycket över ambitiös och sade att jag också kunde göra provet imorgon. Jag visste inte ens att vi skulle ha prov imorgon och har inte pluggat franska sen i början på februari. Det här kommer bli bäst!! Annars får hon väl något att skratta åt iaf. Så nu är det nog bäst att börja plugga på allt.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Härligt att du orkar gå till skolan. Hoppas du fick med dig mycket positiv energi;)Många kramar Britt-Marie

2010-05-04 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0