övningsköra

Idag har jag fan gjort mycket asså. Övningskört nya bilen, jupiter, och håller tom på att städa garderoben. Eller iaf den lilla del i garderoben som är min. (Jag har två hyllor som jag knappt når. bror har minst fem. tur att man har stooor hos mamma.) Jag är lådperfektionist. Jag får panik om jag vet att allt inte är fint i mina lådor. Så därför kan jag inte bara trycka ner allt som ligger framme i lådor. Utan måste först rensa lådorna så jag får plats med det nya som ska läggas ner. Det tar lång tid. Lite plus med städningen är att jag hittade den andra strumpan som jag letat länge efter, den ena är hos mamma, andra hos pappa. Väldigt lyckat koncept måste jag säga. Juste! övningskörningen gick toppen om jag får säga det själv. Fick inte stopp en enda gång. Annat var det med förra bilen... Jisses vi kom inte överrens han och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0