Okt. 31, 2010

Kvällen igår blev helt jävla super! När jag vaknade i morse hade jag whiskeyröst, och inte för att jag druckit utan för att jag skrikit så mycket. Stackars vännerna... Men det var deras fel att jag skrek så dom får skylla sig själva! :) Idag har jag övningskört lite och nu måste jag börja städa inför bytet av hem imorn. Morgondagen kommer troligen om möjligt bli ännu bättre än igår. Fan vad livet leker just nu. Var nästan en vecka sen jag var på sjukhuset men det känns mer som ett år.

Kommentarer
Postat av: Hanna :D

GILLART!

2010-10-31 @ 17:13:09
URL: http://changeofheart.blogg.se/
Postat av: Morfar

Jätteroligt att du har det bra! Det är dig väl unnat.

2010-10-31 @ 17:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0