Okt. 5, 2010

Är helt slut i huvudet nu asså. Dagen har varit mindre bra om man säger så. Var på strålbehandlingen (läs klart innan ni blir alltför chockade!) och provade ut en grej till OM jag väljer strålning och inte operation. Det var inte det roligaste jag gjort. Fast iofs inte det jobbigaste heller men just idag kändes ännu jobbigare. Gjorde en ny DT och massa annat skojs också. Kändes lite speciellt att återse radiumhemmet där jag plågades och tog skelettbiopsin för ett par år sedan. Rent praktiskt så skulle ju strålningen vara ett fantastikst alternativ. Nu återstår det bara att se vad läkarna säger imorgon. Då ska vi på läkarmöte med strålarna och onkologerna. Tror att jag efter det måste bestämma mig op vs. strålning strax efter! Efter besöket på radiumhemmet så åkte jag hem och åt sedan blev det matte och psykologi i skolan. Nu har jag pluggat fysik och det känns som om min hjärna skulle brinna upp närsom. Dessutom börjar migränen komma tillbaka. Gött.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hur gick det idag på sjukhuset? <3:)

2010-10-06 @ 16:14:11
URL: http://liinnearummel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0