Okt. 7, 2010

Nu har jag läst ut en bok till svenskan. Svarat på alla utom två frågor. Vilket tyvärr betyder att jag måste dyka in i mattens och fysikens värld. Eller måste, måste jag inte! Men jag vill. Annars skulle jag bli galen. Är så trött på att vara hemma och det är bara idag jag har varit hemma. Inte mer än en dag. Hoppas för allt i världen att febern inte kommer tillbaka i natt så jag kan gå till skolan imorgon. Dessutom så kan jag fortsätta precis som vanligt i skolan om jag väljer strålning. Tufft läge. Så ni som tycker att jag borde chilla med skolan och bli frisk först, doris bla, här har ni ert svar. Jag är en sjuk individ som inte klarar av att göra ingenting.

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej! Ville bara säga att jag verkligen beundrar dig! Hade en kompis som tyvärr dog i cancer och jag kan inte ens försöka sätta mig in i din situation! Kämpa på! Du imponerar!!!

2010-10-07 @ 22:32:48
URL: http://amandaaneliakajsablomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0