strålning, kirurgi och fysikprov

Försöker plugga fysik. Liksom läser och läser men ingenting går in i hjärnan. Var jag än börjar tankarna så slutar dom på cancer och vad jag ska välja. Såhär har det aldrig varit förut. Jag har aldrig tänkt på det här så mycket som nu. Förut så har jag inte haft något val utan helt enkelt bara fått leva med någon annas val och resultatet av det. Nu, är det ganska mycket upp till mig. Jag vet vad läkarna vill. Jag tror jag vet vad mamma och pappa vill. Men i slutet är det upp till mig. Det är dom här tankarna och ett elakt papper med för och emot strålning och kirurgi som gör att jag inte kan koncentrera mig på fysiken. Så gr8 att jag har fysikprov på tisdag. Hej och välkommen mitt första IG-prov!

Kommentarer
Postat av: Doris Andersson

Hej Pernilla!!!

Jag förstår att du har ett svårt val men skolan kan vänta. Låt inte fysiken vara det viktigaste nu. Du skall bara tänka på dig själv och att du blir frisk för det blir du!!!

Kram!

Doris

2010-10-07 @ 17:58:46
Postat av: Elisabeth

Håller helt med Doris. Fysiken kan du alltid ta igen senare. Nu är det bara du som gäller. Finns det någon som kan kämpa och är envis så är det du. Ta en sak i taget.

Tror på dig!



Kram elgo

2010-10-07 @ 22:52:09
Postat av: Marianne Björnsdotter

Hej Pernilla! Det blir Nobelpriset i fysik, kemi, medicin mm hur du än väljer! Du är en framstående kandidat precis som du är :)Kram från pappas moster.

2010-10-08 @ 17:42:36
URL: http://www.youtube.com/watch?v=qciVXUHTN1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0