Okt. 23, 2010

Kom hem nu från några riktigt roliga timmar. Först var det middag hos ebba, japanskt eftersom hon har en japan hemma. Förrätten var några läskiga omeletter. (Omeletter är allmänt läskiga, dom här var tom ännu läskigare.) Sen blev det nudlar och wok med kokosmjölk och till efterrätt vitkladdkaka. Kladdkakan såg mer ut som äppelmos men var god ändå! Vi lever efter middagen och hittade inga naglar i maten som jag var rädd för. Klara och jag hade väldigt kul i Ebbas strumplåda vilket senare resulterade i en mycket omfattande utklädnadskväll. När vi lekt klart sov vi hos Emma. Eller sov och sov, kollade på film och sen sov ebba och hanna. Vi andra tre låg i en liten 1,20 säng och hade det trevligt. Somnade sen vid halv fem typ. Nu på morgonen idag så blev det riktig brunch med blåbärspannkakor och scones. Slapp ta bussen hem för det blev övningskörning med pappa istället. 110 väg blev det också.
glad månz!
happyface Nilz och Karin
mindre glada - efter maten....
mr. äppelmos! <3
nya kissie
observera att klockan bara är typ nio.
mormor karin
hippie-hanna
pannkaks stekning
hanna blev viking tack vare ebba
scones!
tack för middagen lilla ebba!! Grattis i efterskott förresten igen.
tack också emma för natten och brunchen och sen klara för att du sov ytterst så jag slapp bli räddare än nödvändligt. hanna får jag väl tacka för att du inte va så stor partypooper som vi var rädda för! <3

Kommentarer
Postat av: sussi

Myyyysfriday sag roligt ut:)

2010-10-23 @ 19:34:25
Postat av: månz

kul att du hittade de snyggaste bilderna på mig!

2010-10-25 @ 11:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0